Sidor

lördag 4 februari 2012

Brr...

Nu blev det vinter på riktigt, kallt och snö. Det får mig att drömma mig bort till varmare breddgrader. Önskar att jag sitter på en strand långt långt bort och borrar ner fötterna i sanden.
Januari är tack o lov redan förbi, veckorna går fort och det är bara 19 veckor till Midsommar :)
De sista veckorna har varit jobb, jobb och åter jobb. Helgerna blir en skön oas (jobbar ju lite då mé) hemma i paradisets lugna vrå.
Förra veckan började jag en kurs i Starta webbshop, kul och intressant. Jag har en idé om att komma igång med en shop på nätet, så en kurs kan vara bra innan jag skrider till verket. Sen får vi se var det landar.

Igår fyllde svärmor 80 år, hon är pigg och alert som en 60-åring och idag har vi haft tjejdag där hennes väninnor, barn och barnbarn fick vara med. Ett undantag var lille Valle, 2 veckor gammal. Han fick förstås följa med.
Ikväll är barnbarnet Ella hos oss, en gounge som vet vad hon vill.
Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar