Sidor

lördag 5 oktober 2019

Hösten närmar sig

Är det bara jag som tycker att sommaren bara blir kortare och kortare. Jag gillar inte mörker, höstrusk och regn, brrr.

De senaste veckorna har vi verkligen roat och unnat oss. Efter en intensiv jobbsommar så känns det skönt och roligt att hinna träffa familj och vänner mera ofta och hitta på saker.

Vi tog en tripp med Eckerölinjen tillsammans med våra vänner Kicki & Rodney. Tur i oturen så fanns det inte plats för oss på anslutningsbussarna. Vi tog bilen och bokade en stuga på Grisslehamns Camping. Vilket blev väldigt lyckat. Vi åkte på tidiga turen och var tillbaka i Grisslehamn redan kl 15. Vi hade resten av dagen och kvällen till stugmys och middag åt vi på Ångbåtsbryggan. Vi åkte hemåt tidigt dagen därpå.







Vi har följt serien Downton Abbey, sett alla avsnitt. Så klart har vi nu sett filmen, den var precis så bra som jag hoppats. När filmen var slut så kände jag ... NEJ... bara en liten stund till...


Farmor & Emiltid. Det bästa som finns 💕💕💕





Jag har blivit husbilsägare, en 30 år gammal Solifer, så charmig med år på nacken precis som jag. Nu ska den pimpas lite och bli lite uppsnoffsad. Litar på att Anna kan det där 💓Sen  blir det nog några turen framåt våren.

 Tjingeling
Paradisfrun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar