Sidor

söndag 14 juli 2013

Bluegrass i Torsåker

Den här sommaren är det nästan bara jobb för oss. Några små turer på några dagar är allt vi kan hinna med. Vi bor ju trots allt i Paradiset och sommartid är det härligt att bara vara hemma och njuta av vad vi har omkring oss. Dottern Anna däremot, hon flänger och far. Hennes nästa resa om 14 dagar går till Taize i Frankrike.

Anna på väg till Bråvalla festivalen

Förra helgen tog vi tältet och drog till Torsåker och den årliga Bluegrassfestivalen. Vädret var på vår sida, tack för det. Det är bra att tälta för då kan ju taxen Pang också vara med :)

 
 
 
 
Det var mycket folk och det spelades musik både på scenerna och runt tälten. Långt in på småtimmarna, eller förresten en del spelade dygnet om. Undrar om de sov något?





Några av mina favoriter är Rockridge Brothers, G-run´s and roses och Flats & Sharps.

G-run´s and roses
En trevlig helg hade vi tillsammans, jag och min man Bengt, Anna, Calle & Lovisa och Kicki & Rodney.
 
 
Nästa tripp går om knappt 2 veckor till Fäviken i Jämtland. Då blir det bara jag och Bengt, och vi tältar så klart :)

Klart jag har reseplaner inför höst och vinter, de klurar jag på så fort jag har tid.

Tjingeling
Paradisfrun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar