Sidor

onsdag 25 juni 2014

I'm in love

Vi har väntat länge, känns som en hel evighet men det har i själva verket bara gått 9 månader. Så idag, äntligen kom lilla Tuva till världen, Ellas lillasyster. Jag är så stolt bonusfarmor till båda två. Vi har självklart varit och besökt dem och även hållit den lilla, med Ellas överseende så klart. Hon talade om att man måste faktiskt hålla huvudet också. Så klart när man är 5 år som Ella är så vet man en hel del. Ella talade också om att Tuva har väldigt skrynkliga händer, men det kommer säkert att bli bättre sen. Gohjärtat!
Tuva

Storasyster Ella med sin lillasyster Tuva

Plastfaster Anna med sina små telningar
Inatt kommer jag att sova gott och jag vill drömma om alla de mina som finns i mitt hjärta. Konstigt att hjärtat bara växer och ger rum för varje nykomling i familjen. Det finns en plats för alla.

Tjingeling
Paradisfrun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar