Sidor

söndag 1 juni 2014

Min dotter blir myndig

GRATTIS ANNA PÅ 18-ÅRSDAGEN!
Jisses vad åren går fort. Imorgon fyller min minsting Anna 18 år och blir vuxen och myndig. Hjälp...jag som inte ens fyllt 30 (önsketänkande). Idag har vi firat henne med dunder och brak. Även i år kunde vi sitta utomhus i solskenet. Det är inte många gånger vi har varit tvungna att sitta inomhus på Annas kalas.
Idag har vi ätit gott och hurrat för denna underbara unga dam. Jag höll ett tal även om hon inte gillar att vara i centrum så tror jag att hon gillade det här, lite i alla fall.
Slutorden i mitt tal är dessa:
Tack Anna, för att Du alltid har varit – och fortfarande är – en underbar dotter. Tack för att Du fyller mitt liv med lycka, stolthet, skratt och glädje.


Det finns så många härliga minnen som jag kommer att kunna ta fram resten av mitt liv, och fler minnen att fylla på med. Anna är min underbara skatt och jag gläds över att jag vet att allt hon vill och önskar står där runt hörnet och väntar.
Här kommer Annas första 18 år i bilder. Det var svårt att välja dessa vill jag lova. Hur många bilder har man inte på sina barn, oräkneliga.



















En stolt och lycklig mamma gör nu kväller efter en lyckad dag

Tingeling
Paradisfrun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar