Sidor

lördag 16 april 2016

Känslor All Over The Place

Så har faktiskt veckan varit.
Sån stor glädje i vår familj, en FÖRLOVNING!!! Min son Calle och hans fina sambo Lovisa har förlovat sig. Men så fantastiskt roligt, jag är så hjärtligt glad. Nu ser jag fram emot bröllop. För visst är det väl så att det ska ske inom ett år :)

CALLE & LOVISA
GRATTIS OCH LYCKA TILL! 

Jag har gjort min sista vecka inom Omvårdnad Gävle, jag har haft roligt varje dag i snart 16 år  (nästan i alla fall). Nu väntar nya tider, Jag vet att jag kommer att sakna mina fina kollegor och det jobb jag gjort, men var sak har sin tid och nu börjar den nya tiden. Jag är tacksam för den tid som varit och de möten med människor mitt arbete har inneburit under årens lopp.
Jag är rörd över allas omtanke. Så fina blommor och pengagåvan som jag valt att skänka till härbärget i Gävle RIA.

Nu blir det vårt företag som gäller på heltid, Det ska bli roligt och skönt att kunna fokusera på det framöver. Lägligt nog så knackar ju vår och sommar på dörren och då har ju vi högsäsong. Har du inte en robotklippare är det dags för en nu :)



Jag har några semesterveckor att njuta av innan allvaret börjar :)

Nästa vecka reser jag Over there, till Anna. Om ni visste vad det känns i mammahjärtat att HON finns på andra sidan jordklotet och jag är här. Men snart så, jag räknar timmar. Snart har vi viktiga och dyrbara minuter och timmar tillsammans. De ska jag ta tillvara på allt jag kan.

Tjingeling
Paradisfrun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar