Sidor

lördag 10 september 2016

Vart är vi på väg???

Nu är det bestämt, bokat och klart. Vi ska ut och åka igen, en familjeresa. Det är jag och Bengt...


...och våra godingar Calle, Lovisa och Anna. Jag är verkligen så lyckligt lottad att ha så fina barn, Calle & Anna (vuxna nu) och dessutom en så fin sonhustru Lovisa. De är glada, roliga, ödmjuka, hjälpsamma. Ja jag kan fortsätta i all evighet. Jag ÄLSKAR dom!!!

Därför är jag så glad att de vill göra ytterligare en resa med oss.

Om ni undrar vart vi ska så.... Tadaaa... tillbaka till Goa så klart :)

Det känns som evigheter sen vi var där. Jul & Nyår firade vi 2014/2015. Så det är drygt 1 1/2 år sen sist. Nu blir det nästan på dagen 2 år som vi landar där igen.

Så nu är planeringen i full gång :) Jag längtar precis lika mycket som jag brukar göra :)
Tjingeling
Paradisfrun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar