Sidor

lördag 9 mars 2019

Min 50-årsdag!

Så blev det till slut dags för mig att fylla år, 50 år! Det var ju anledningen till att vi åkte till Phu Quoc. Jag ville fira min dag långt borta och med de mina 💗Dagen blev fantastisk och jag kommer att minnas den för alltid.
 
Det började med att jag blev överraskad av födelsedagssång, bubbel och presenter. Underbara familj!

Sen gick vi till restaurangen Canary och åt långfrukost. Så mysigt och gott. Vi gick tillbaka till hotellet för att byta om, jag ville ha en dag på stranden.
Helt plötsligt hör jag musik skråla. Happy Birthday to you 🎵🎶🎶 Jag fattade inte först men så kom dom, mina godingar igen och denna gång med tårta.
Vi mumsade i oss och sen gick vi till poolen och sen vidare till stranden. Några goda drinkar blev det där.
  









Överraskades av Anders med personal på Andy´s med sång och bubbel kvällen innan.

  När vi kom tillbaka till vårt rum så fanns det ännu en överraskning där. Hotellet hade pyntat vår säng med text och blommor, ett grattisbrev och födelsedagskaka.

Bengt gick iväg och kom tillbaka med en underbar bukett med blommor. Den var så vacker.


Dags för middag, vi samlades först hos oss och skålade i bubbel. Sen gick vi till den spanska restaurangen Itaca, som jag valt ut. Fantastisk god mat och en supertrevlig kväll.
 


 


 





Det var inte så dumt att fylla 50 år. Det kan jag göra igen 😍

Tjingeling
Paradisfrun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar