Sidor

söndag 5 juni 2016

Pappa, Du fattas mig!


Att det har gått 6 månader (imorgon) sen du Pappa gick bort i allt för tidig ålder är fortfarande för mig obegripligt tungt. Varje dag har varit och är fortfarande jobbig. Jag tänker på dig, pratar med dig och saknar dig VARJE dag. Ingen är som Du...

Nu har du äntligen fått din viloplats och jag kan besöka dig så ofta jag vill. Det kommer att bli ofta, för inget är förändrat, du är viktig för mig och kommer alltid att vara.
Jag vet inte när och inte hur, men en sak vet jag. Vi kommer att ses igen, älskade Pappa.

Så i fredags hälsade jag på hos pappa och tog en fika.

Tog en påtår och även en tretår, hos farmor och farfar och hos mormor och morfar.

Nyplockade liljekonvaljer hade jag med mig till alla mina kära.



Tills vi ses igen  så har jag alla fina minnen och så många av dom är fångade på bild.
Pappa i Goa Indien 2012
 Anna tog den absolut finaste bilden på pappsen, där han går på stranden.

Lite blandat genom åren
 Bilden på pappa och mig är tagen i Skärså, precis efter att vi ätit pappas födelsedagslunch för nåt år sen.

Pappa i yngre upplaga
 De här bilderna behöver egentligen ingen förklaring. Min pappa, min förebild!

Värmlandsturen 2010
Bilderna är från släktforskarturen i Värmland som vi gjorde i augusti 2010. Vi besökte bl a Nils Brelins grav i Sunne (han som är på bilden till vänster),bilden på honom är är lånad från sunnebloggen. Nils var min pappas farfars bror. Älgå och Älgå kyrka, där så många av vår släkt funnits och levat. Huset på bilden är där pappa besökt släkt när han var liten i Slobyn. Han kände igen sig direkt när vi närmade oss huset.

Kärlek till er alla
Paradisfrun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar