Sidor

torsdag 2 juni 2016

Anna 20 år!!!

Idag fyller min Anna 20 år. Tänk att åren gått så fort och jag som inte har blivit en dag äldre alls. Jag minns det som igår när hon föddes sent om kvällen på en söndag. Liten och rund med alldeles svart och lite lockigt hår.

I många år satt hon som klistrad på mig, gjorde ingenting utan mamma, ha ha.

Sen blev det dags för konfirmation, då vet jag inte vad som hände. Helt plötsligt ville min blyga lilla tjej erövra världen, helst på egen hand. Först drog hon iväg som 15-åring till Los Angeles USA på språkresa, sen blev det Taize i Frankrike med konfirmandgruppen.

Sen blev det Tyskland med nåt EU-projekt med ungdomar. Nu är hon ju åter i USA som Au Pair denna gång, varit borta i snart 10 månader och jag har bara kunnat hälsa på henne 2 gånger. Men snart så kommer hon hem. Min äventyrerska till dotter.

Sin 20:e födelsedag firar hon alltså långt borta från familj och vänner, men med nya människor som funnit en plats i hennes hjärta. Jag vet att hon kommer att tillbringa helgen i Niagara Falls. Vilken upplevelse va!

Vi har skickat en födelsedagshälsning till henne som hon turligt nog fick igår.

 Vi kommer att fira litegrann här hemma i alla fall med flagga på bordet och tårta förstås.

Jag önskar mitt hjärta, Anna en alldeles underbar födelsedag med allt som går att önska sig. Hoppas att helgtrippen till Niagara Falls blir fantastiskt skoj.


GRATTIS PÅ 20-ÅRSDAGEN!!!!

Kan inte låta bli, här kommer en bildbomb på den goa tös!!!








Tjingeling
Paradisfrun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar