Sidor

onsdag 4 januari 2017

5 dagar kvar...

Men nu går det undan...
Bara 5 dagar kvar, sen så lyfter vi mot underbara Goa 😍😍😍

Åååå...Pangen, han ska få vara med småttingarna (Knappen & Co) i stan. Det blir en upplevelse för en "skogstax" och bli stanare för ett par veckor. Gode gud...hoppas att han sköter sig 🙈 Om ni vet hur taxar är så är det inte säkert att de hör och gör som man säger. Beror på dagsformen skulle jag vilja säga, tur de är så himla charmiga 😄

Som alltid är det en hel del att göra innan vi kan ge oss iväg. Så vi jobbar febrilt på att hinna med allt och "knyta ihop säcken" innan vi drar iväg. Julen har jag kastat ut i ett huj och ordningen är återställd hemma. Blev lite tomt när alla tomtar marscherade upp på vinden igen och det röda byttes ut mot vitt. Nu slipper husvakterna bo bland en massa tomtar i alla fall 😉

Det känns som läget är under kontroll, kollat av listan och det verkar som jag gjort det jag ska.
Packa gör jag så sent som möjligt (annars vet jag ju inte vad jag stoppat ner). Jag lägger fram saker i väntan på "nerhoppning" i väskorna.

Drickvaccinet tog la familia i måndags. Nu är magarna också resklara 😃
Jag har tyvärr dragit på mig en superduperförkylning med feber, känner mig rätt klen faktiskt. Som tur är så är det några dagar kvar så jag hinner pigga på mig. Det är skit att flyga och vara förkyld!

Ikväll tänker jag bara ligga på soffan och planera lite spännande utflykter.
Tjingeling
Paradisfrun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar