Sidor

lördag 18 februari 2017

Känns nästan som lite vår...

Jag har lite början till vår i kroppen, Det finns inte drivor med snö, det är inte så kallt och solen och ljuset är här (de flesta dagar i alla fall). Vi har passerat mitten av februari redan och det är drygt 3 veckor sen vi kom hem från Goa.
Jag har haft lite jobbigt att ställa om tidsrytmen i kroppen den här gången. Så trött hela tiden och hungrig på fel tid. Nu äntligen är jag ikapp.
Det har varit mest jobb de här veckorna och några inslag av festligheter och mys.

Förra helgen så var det party. Calle och Lovisa hade 50-årskalas (Båda blir 25 år). Calle fyllde ju i julas och Lovisa fyller i april. Perfekt att slå ihop kalaset. Festens tema var Vi Drar Till Fjällen, superskoj då alla gäster verkligen gick all in på temat 😃😃
Vi bjöds på så mycket gott och vilken härlig kväll.

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGARNA!!!!




 Jag fick äran att göra lite kvällsvickning, det tog jag på största allvar och gick bananas i smörgåsdjungeln. Tror jag gjorde sisådär 300 snittar av olika slag.



Efter en härlig, rolig och god fest så blev söndag en vilodag. Efter städningen av festlokalen så klart.

I måndag var det dags för Pangen att göra ett besök hos vetrinären, lite kloklippning och munsanering (bort med tandsten). Morgonen började på allra bästa sätt för en tax när han fick följa med i bilen. Han var överlycklig, det byttes snabbt mot förtvivlan när han insåg var han hamnat.

 På eftermiddagen fick jag hämta upp honom. Lille stackare såg så eländig och vinglig ut. 12 tänder hade fått stryka på foten och han var bakis av all narkos. Stackars liten. Vi åkte hem och vilade under täcket i soffan resten av dagen. I mitten på veckan var han sig själv igen. Nu går han även under namnet Gluggen då han fått en supergullig glugg i fram.

 Igår åt vi middag på Pinchos, vi firade Jocke som fyllde år när vi var borta. Det var länge sen vi sågs så det var roligt att äntligen få umgås lite. Det värmer ett mostershjärta. Vi åt en massa gott och sen avslutade vi kvällen med en drink på Harrys.


 Ha en skön helg alla ni där ute

Tjingeling
Paradisfrun


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar