Sidor

söndag 7 oktober 2018

Familjen i fokus

Sen några år tillbaka så har Calle och Lovisa bjudit in till tunnbrödsbakning i bagarstugan i byn. En mycket uppskattad och trevlig tradition när familjen samlas och bakar, äter och fikar. Vi är många som vill baka så det kan bli lite trångt vid bakbordet 😃Dagen innan när ändå ugnen skulle börja värmas upp så passade vi på att ha pizzakväll, roligt att baka sin egen pizza.



 



  

  

Jag har varit till Akademiska sjukhuset i Uppsala. Jag har äntligen fått påbörja utbildningen för att ta mina egna PK-prover. Om det funkar så behöver jag inte åka till lab för att ta prover.
Ett måste när jag ändå är i Uppsala, Starbucks så klart och nu när det är höst så är min favorit tillbaka. Pumpkin Spice Latte!

Helgen började bra, vi var hem till Anna & Pontus på middag, så mysigt och gott.

Igår började vi dagen med att äta frukost på Scandic med nästan hela familjen. Efter det åkte jag och Bengt till Rättvik på höstmarknad. Mycket folk och mycket att titta på.


Idag blir det lite utejobb inför vintern på gården, lite städning inne och vila. Ska nog hinna med lite gos med de här grabbarna också.
Tjingeling
Paradisfrun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar