Sidor

onsdag 21 november 2018

6 dagar kvar!

Det är knappt en vecka kvar tills vi sätter oss i bilarna och åker mot Arlanda. Det ska bli så roligt. Jag ser verkligen fram emot denna resa. Jag är så tacksam att de mina vill hänga med och uppleva detta med mig. Ja, och fira min 50-årsdag också naturligtvis.

Min familj betyder allt för mig och jag vet inget bättre än att få vara tillsammans med dom 💗

Nu får vi hela 19 dagar tillsammans, underbart!

Den här veckan är det mycket trix och fix. Alla har nu tagit sitt drickvaccin och förhoppningsvis fått ett bra skydd mot kolera. Igår var jag och fixade både fötter och ögonbryn o fransar. Imorgon är det frissan som väntar. Om jag nu måste fylla 50 år så ska jag göra det med största möjliga ansträngning på att vara både fräsch och krispig 😂


Jag har växlat in lite pengar, 6 500 000 Dong fick jag för ca 2900 skr. Sedlarna är plastiga och rätt snygga faktiskt.

Fram med sommarkläder och flipflops. Dags att packa och gå igenom listan så allt kommer med.

Jobb och julpynt ska jag klämma in också 😎

Tjingeling
Paradisfrun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar