Sidor

onsdag 7 november 2018

Ljusglimtar i höstmörkret

Jag tycker inte så mycket om höstrusk och mörker. Jag är mer en sommar och värmemänniska. Samtidigt så tycker jag det är mysigt att tända ljus och kura i soffan. Eftersom jag gillar att virka så blir det tid i soffan.
Det bästa jag vet är att vara med familjen och det försöker jag vara så mycket jag bara kan. Det är roligt att göra saker tillsammans, det ger oss gemensamma minnen och saker att se fram emot tillsammans.

Vi har haft besök av småhundar under en vecka, det gick så bra och Pangen trivs med Tindra, Knappen, Sivert och Snurre.
  

Söndagmiddag med halva skalan av familjen. Älgstek, gräddsås och potatis, mums. Till och med Emil gillade älgköttet.

En Uppsalatur och min sista utbildningsdag för att ta mina egna PK-prov. Jag blev godkänd. Jag lockade naturligtvis med mig Anna, Lovisa och Emil. Förmiddagsfikat blev på favvostället Starbucks.

Det har ju också varit halloween och tänka sig, den allra sötaste Superman jag sett kom till mig 💗

Allhelgonahelgen har nyss passerat, jag tände ljus för alla det våra som inte finns bland oss längre.
Det fick bli här hemma på gården eftersom jag skulle åka till Ullared under helgen.

Den årliga turen till Ullared, lika roligt som vanligt, samma gäng och lika mycket grejer som jag inte ens visste att jag behövde 😂

Vet ni, igår fick jag en filmsnutt på Emil när han kryper, underbara unge 💕

Nu är det full fokus på packning och annat, snart drar vi till Vietnam.

Tjingeling
Paradisfrun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar