Sidor

söndag 15 september 2019

Maj och Juni

Världens goaste tax Pangen fyllde hela 12 år. Det firas rejältvarje år. I år blev pesenten en ny matmatta, tror han gillade den 😃
Så klart bjöds det på hans favvogodis. Brieost, pannkakor och gelehallon. Flaggan stod där hela dagen.

 Robotgräsklipparsäsongen drog igång, vi installerade för glatta livet.





Jag saknade Indien och bakade lite Chapati


 Vi passade dessa gobitar när matte och husse reste utomlands.


Jag blir lika överraskad och glad av naturens uppvaknande varje år.


 Mors Dag, mina hjärtan tog sig tid och uppvaktade mig 💕

 Emil fick en vårpresent av farmor 💗



Vi åt middag på Erlandssons med goda vänner. Det blir alltför sällan som vi lyckas hitta tillfällen som vi kan ses. Desto bättre blir det när vi äntligen lyckas. God mat var det också.

Anna fyllde år och hade kaffekalas förstås 💗

Granne Alfons tog studenten och vi var där och firade med honom.


6 juni, vilken glädjens dag. Jag fick veta att jag ska bli farmor igen, Calle och Lovisa utökar familjen och Emil blir storebror. Jag är så stolt att jag nästan spricker. Vårat 6:e barnbarn är på väg 💖💖💖


Vi var på bilutställning i Hamrånge med Anna och Pontus. Härligt väder och fina bilar.






Barnbarnet Ella gick ut tredje klass, en så fin skolavslutning det var. Hon var absolut den finaste och sötaste tjejen på plats. Om jag är partisk?Så klart jag är 😍


 And here we go again. Jäkla skit, jag blir sjuk igen, hamnar på sjukhuset, blodförgiftning och lunginflammation, 9 dygn. Lyckades gråta till mig en 2 timars  permission på midsommarafton. Fick åka hem en stund till familjen. Det tog ett tag att repa sig. Kändes bra mörkt ett tag.





 Finaste Lovis skickade med mig lite midsommarmums när jag åkte tillbaka till sjukhuset 💓
Att fira midsommar på sjukhuset var inte alls roligt, jag längtade ännu mer hem.


Tjingeling
Paradisfrun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar