Sidor

tisdag 3 september 2019

Ny energi

Här har det gapat tomt på nya inlägg det senaste halvåret. Anledningen är att jag inte hittat stunderna eller lusten till att skriva på ett sätt som jag helst vill. Den här bloggen är tänkt att vara som  bland annat en dagbok/fakta/drömmar och mål/resor/tips som jag vill dela med mig av.
Lånad bild

Jag gillar inte "luckor" så därför kommer jag nu att ge er en liten update på vad jag har sysslat med dessa månader. Delar upp det i flera inlägg, det blir så tröttsamt med lååååånga inlägg tycker jag.

Mars
Vi jobbade på. Vi gjorde några utflykter med familjen, korvgrillning i vårsolen är aldrig fel.

 

Gymmade på i Lovisa fina Ossangym som jag turligt nog får använda.
 



Jag och min kompis Anette reste till New York (kommer i eget inlägg). Pangen packade filten och ville så klart hänga med.


Tjingeling
Paradisfrun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar