Sidor

söndag 25 november 2012

Tusen järn i elden...

Ja så känns det just nu, får lite ångest när jag tänker på allt som ska hinnas med. Jag är bra på planering men nu vete katten, nu är det inte långsiktigt utan varje kväll planerar jag för morgondagen. Inte det mest optimala men det är så mycket så jag får panik när jag ser allt som ska göras.

Fokus ligger förstås på vår firmaflytt. Tycker nog att det gått bra så här långt och vi har hunnit väldigt långt. Vi har som tur är flera helt underbara människor som verkligen lägger ner hela sin själ i att hjälpa oss, många timmar och hårt arbete. Vi är otroligt tacksamma för den hjälpen!

Från 1 december finns:

SANDINS SÅG & KEDJESERVICE på Norra Kungsvägen 46 i Stigslund, Gävle

Livet rullar ju även vidare med vardagliga bestyr, det ska ju också hinnas med. Vi försöker ta de få stunder vi hittar till att bara vara också. Trivs så himla bra i vårt nyrustade kök, det är roligt att laga mat igen.

Snart är det semester! Planerar för fullt inför resan till Goa, knappt 3 veckor kvar, oj oj oj vad fort det går. Eftersom vi ska vara borta över jul så har jag redan inhandlat julklappar till våra kära som blir kvar här hemma eller ska iväg på annat håll. Redan levererat klappar till mina härliga systersöner (hoppas de inte tjuvöppnar dem).

I år är nämligen familjen/släkten ett resande folk i juletid. Vi åker och kommer hem olika datum och till olika världsdelar J

Födelsedagar har vi många från nu och framåt, först i slutet på januari lugnar det ner sig på den fronten, vad sägs om ca 15 födelsedagar att fira J

I torsdags var det Elsas dag:
GRATTIS ELSA PÅ ETT-ÅRSDAGEN!!!
Den här fina bilden fanns i Gefle Dagblad då.
Paradisets egen solstråle!


Vad Elsa fick i present ser du här :) http://paradisfrunsblogg.blogspot.se/2012/11/virkar-pa.html

Tjingeling
Paradisfrun 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar