Sidor

lördag 21 maj 2016

Maj du underbara tid!

Våren är en härlig tid och till och från hittills i maj så har det ju varit som sommar.

Pangen har fyllt år, tänk att våran goPangen har blivit 9 år. Det firade vi ju så klart  den 4 maj med pompa och ståt :)


Kristi Himmelfärdshelgen bjöd ju verkligen på sommarvärme och vi passade förstås på att njuta av det på alla sätt.
Vi åt och drack gott. Var tillsammans med familjen ( nu saknades några förstås) och vi hade det så mysigt på vår sköna altan i solen. Nog hade vi tur med vädret denna helg.










 Värre blev det ju i Pingsthelgen...Brrr så kallt det var då. Lösning på mysfaktorproblemet löste vi galant, vi tog en tur till grillkåtan och gjorde middag där. Vi åt en massa körvar och annat gott.

Allt är ju inte bara glamour även om det kan verka så... det är ju riktigt grå vardag mellan varven också med jobb och måsten. Det är ju bl a gräsrobotar som ska installeras och helst alla på en gång :)

Vårstädas ska det också... puh jag är klar med fönstren i alla fall. Jag är så glad över min Kärcher.


En lyxig tisdagseftermiddag fick jag rå om och umgås med den här härliga bruden också, Ella vårat äldsta barnbarn :)

Vi har ju 5 stycken, än så länge (hoppas på många fler). Det är verkligen LIVETS EFTERRÄTT som alla säger. Har du inga än... vänta ska du se... du kommer att säga likadant :)

Våra hjärtan - Valle, Smilla, Sigge, Tuva och Ella
Avslutar för den här gången med en bild som utan ord beskriver det Paradis jag bor, lever och andas i. Lyckliga jag!

Ja just det! Jag säger som Sickan; Jag har en plan 
men jag ruvar på den ett tag, så får jag se när jag delar med mig av den här :)

Tjingeling
Paradisfrun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar