Sidor

söndag 25 december 2016

God Jul!

Vilken fin julafton vi hade igår, det har vi alltid. Julafton betyder mer för mig än många andra, jag fick ju mitt första barn på julafton. Min son Calle, och idag så fyller han hela 25 år. GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN 💓💓💓
Vi började dagen med att äta grötfrukost hemma hos Calle och  Lovisa och fira födelsedagsbarnet förstås.



Alltid lika gott med den första gröttallriken och skinkmackan. 
Sen blev det förstås presentöppning 😃

Några timmars mys och pys och pyssel i köket innan Kalle Anka och julmiddag.









Vi tog sen en promenad till svägerskan Kerstin för en kopp julkaffe och lite gotter. Sen hem igen.

Calle och Lovisa kom hit efter att de firat julen i Valbo med Lovisas familj. Tomten kom även till oss med julklappar 🎅🎅🎅 Många paket var det så nog har vi varit snälla allt, ha ha.


En kabinväska fick jag så nu kan jag resa med Sti(h)l
 Pangen med sin nya filt

 Våra godingar

Som jag sa så måste jag ha varit snäller i år för den här målningen av Johan Thunberg kom tomten med  till mig.

Vi fick många fina julklappar, frukost i Högbo, pussel, presentkort, duschkrämer, kaffe och Te och pralinerpaket mm. De julklappar vi gav bort blev uppskattade och det känns så roligt (och skönt).

Pangen och Knappen fick förstås klappar de också.


Sen avslutade vi kvällen övermätta och nöjda med dagen tittandes på en klassiker, Tomten är far till alla barnen. Men den  filmen är bara bäst!

Nu sparkar vi igång fortsättningen på julen och juldagen.
Tjingeling
Paradisfrun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar