Sidor

tisdag 6 december 2016

6:e december

Idag är det i år igen en sorglig dag och en glädjefylld dag. Allt på samma gång. För ett år sedan lämnade min fina pappa jordelivet och för ett år sen föddes vårt barnbarn Sigge. När en går kommer en annan...

Jag har varit hos pappa idag så klart. Det känns skönt att sitta där i minneslunden med honom en stund.

Ett år har gått
En smärta jag har svårt att beskriva
En saknad som gör att jag inte finner ord
En tomhet i  mitt hjärta
Alla spår av dig är snart borta
Jag håller hårt i de få jag har
Varje dag finns du i mina tankar
I minnet finns alla stunder vi haft tillsammans
Jag fylls av glädje över de dagar du har funnits här
Jag fylls av sorg över de dagar du inte har funnits här
I vanliga livet som nu rullar på så vänjer jag mig långsamt med att du är någon annanstans


Kalasat för Sigge har vi förstås också gjort. Älskade gounge som fyller 1 år

Tjingeling
Paradisfrun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar