Sidor

onsdag 5 juli 2017

3 årskalas och sommarbjudning

Tuva fyllde 3 år under midsommarhelgen och i lördags var det kalas. Goa, glada, älskliga Tuva. Hon var på ett strålande humör nästan hela tiden 😃
Paketöppning är kul, storasyster Ella hjälpte förstås också till. Vad ska man annars ha storasyskon till 😊


Tuva 3 år 💗





Vi åkte vidare mot middag hos mina barns pappa och hans fru. Inser när jag kollar på bilder från kvällen så fanns det inte så många. Inga bilder på den goda maten. Taxen var med på bild förstås.

Vi hade dessutom en dopcermoni för deras robotgräsklippare som vi installerat åt dom tidigare i veckan.
Hans namn är Frodo 😃
Bilden har jag snott från robotägaren Annette
Ännu en bra sommarvecka har gått, lite mer sol och värme önskar jag mig dock.

Tjingeling
Paradisfrun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar