Sidor

tisdag 18 juli 2017

Sommar i sinnet

Ett par bra veckor har gått. Sommaren står i full blom, kanske inte riktigt mitt favoritväder men... jag vill ha sol, värme och vindstilla. Då ni trivs jag som fisken i vattnet.

Jobbet med robotklippare tar upp mycket av vår tid  nu, det blir fler och fler som vill ha en robot i trädgården. De senaste åren går trenden spikrakt uppåt.
Bråda dagar alltså för oss men bra dagar!


Ibland är det väldans vacker utsikt på jobbet 

Jag och min systerson Jocke tog en tur till Ljusne och hälsade på pappa/morfar. Det är alltid så rofyllt att vara hos honom en stund. Jag hade en bukett prästkragar med mig, jag sätter alltid ner mina blommor på samma ställe. Sen åkte vi till pappas bror/min farbror Karl-Inge. Hela eftermiddagen blev vi där, vi fikade och pratade om allt mellan himmel och jord.

Förra veckan var det barnbarnsvecka, ja i alla fall onsdag till fredag 💗😍
I onsdag var det Tuva-dag. Hämtade henne på förskolan och sen var det full fart hela eftermiddagen och kvällen.

Torsdag och fredag var det Ella-dagar. Första dagen tog vi en tur till Högbo Qvarn, åt lunch och spelade minigolf. Jag förlorade förstås. Avslutade med en mjukglass.

Dagen därpå gick färden till Valbo köpis och bland annat lunch på Ikea. Väl hemma i paradiset blev det lite fika och sen lite bad.

Underbara och roliga dagar med våra småtöser 💗💗💗

Helgen inledde vi med en skål och sen en middag med fina vänner.


Tjingeling
Paradisfrun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar