Sidor

fredag 19 oktober 2012

Fredag mitt i oktober...


Sista veckan har det inte varit mycket fokus på resor må jag säga. All energi har jag lagt på städning av huset och arbete. Köksrusten börjar närma sig sitt slut så jag kan lova att det behövdes en storstädning. Å himmel vad byggdamm det har samlats överallt.

Det verkar som våra foton på visumansökningarna fungerar att använda trots att vi hade fel storlek på dem. Formaten på våra foton var av passtorlek, när jag skrivit ut ansökningarna och skulle klistra på fotona så såg jag att rutan var större och att det stod 2”x2”. Hur som helst har mamma Marianne och pappa Kjell fått besked om att deras pass är på väg tillbaka. Det har tagit ca 2 1/2 vecka, japp visumen är klara. Bengt, Anna, Calle och jag får vänta lite till, skickade våra något senare.

Mamma och pappa kommer till oss i helgen, lite resprat ska vi nog hinna med mellan allt annat vi ska göra...
 
...Nu är middagen intagen i vårt nyrenoverade kök, nu pratas det bara semester och vår resa till Calangute Goa.
 
Tjingeling
Paradisfrun
 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar