Sidor

onsdag 5 december 2012

Nedräkningen har börjat

Sista halvåret har varit ett enda race för vår familj. Vi har totalrustat vårt kök, vi blev med företag och allt som det innebär, flyttat till nya lokaler. Som ni förstår så har det inte varit många lediga stunder för oss. Det är inte konstigt att jag längtar till varma, sköna och soliga dagar i Goa, nästa vecka bär det av och jag ska njuta varje minut.

 Det finns ett ställe som heter Snip Salons & Spas, det ligger mittemot Sharanam Hotel, Taj Road i Calangute. Här finns allt man kan önska, manikyr och pedikyr, massage och örtbehandlingar och mycket mer. Här ska jag spendera tid och bara må bra. Det är superbilligt, vad sägs om runt 65 kr för Fancy fingers eller Neat feets, ca 200 kr för 60 minuters Aromamassage.
 
Det känns som det är dags att ta fram resväskorna och fundera på packningen, vill ha lite semesterfeeling nu. Medan snön fortfarande vräker ner och det är kallt så jag hackar tänder så blir jag varm inombords när jag vet vad som väntar mig.

Tjingeling

Paradisfrun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar