Sidor

söndag 10 november 2013

Fars Dag

Idag är det Fars Dag och så klart vill jag fira min pappa Kjell. Jag ringde honom imorse och gratulerade. Ja, det är lite så vi gör i vår familj, inte alltid presenter. Det räcker så bra att vi kommer ihåg och uppmärksammar varandra. Det är vi bra på faktiskt. Ja det ska vara mamsen och namnsdagar då, hi hi. Vi har samma namn och ändå kan hon glömma att vi har namnsdag.

GRATTIS PÅ FARS DAG!
Vi tar en gofika när vi ses nästa gång.
Jag har tagit det riktigt lugnt i helgen. Det behövdes verkligen, veckan som gick var hektisk så jag kände mig helt slut. Jag har mest pysslat med det jag gillar bäst, virkat. Jag har en beställning på ett par Converse så de har jag gjort i helgen.
Hoppas nu att de passar de små fötterna :)

Nu är det dags för mig att göra en äppelkaka med vaniljsås, pappan i det här huset ska väl också firas idag förstås.

Tjingeling

 Paradisfrun


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar