Sidor

lördag 15 september 2012

Virkar...Renoverar...Lite annat

Det har inte blivit något virkat på länge, men nu är jag igång med ett än så länge hemligt projekt. Det är lite pillrigt så det tar lite tid. Jag vill ju att det ska bli precis så som jag tänkt mig. Mycket handlar än om att virka och sen riva upp och börja om igen. När projektet börjar ta form så kommer det naturligtvis bilder här.

Köksrenoveringen rullar på sakta men säkert. Det är målat och tapetserat och golvet är inlagt. Det blev precis som vi tänkt oss, skönt det. Nu skruvas det skåp för fullt och snart så ska väl även de få sin plats i köket. Spännande. Det kommer före och efter bilder så småningom, lite kul att hålla på det för jag lovar att det blir en väldig skillnad :)

Det blev en shoppingtur idag för skoinköp, köpte en pc istället, ja jag vet den värmer inte mina fötter i höst. Men den kommer att bli superbra i mitt nya kök, en köksdator med andra ord.

Imorgon hoppas jag på lite fint väder så jag kan ta en tur i lingonskogen, har tänk plocka lite lingon till mina föräldrar eftersom de inte kommer till skogs i år :) Det är ju så gott med egengjord sylt i vinter.

Tjingeling
Paradisfrun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar